1396-10-08 18:22
969
0
48476
مدیرکل کمیته امداد استان گلستان:

9دی روز بصیرت و بیعت اُمت با ولایت و آرمان‎های انقلاب اسلامی بود/ حضور مردم در تجمع 9دی، سپری آهنین در برابر توطئه‌ دشمنان است

امان اله حسین پور،مدیرکل کمیته امداد استان گلستان با گرامیداشت 9 دی روز" بصیرت و میثاق امت با ولایت" گفت: حماسه 9 دی نماد بصیرت و میثاق حقیقی این ملت با ولایت فقیه و آرمان های بلند انقلاب اسلامی است.

به گزارش گلستان ما، حسین پور با تأکید بر حضور حداکثری مردم گفت: حضور و شرکت مردم در مراسم 9 دی، سپری آهنین و قوی در برابر توطئه‌های جدید دشمنان نظام است.

وی افزود: حضور پرشور، حماسی و تاریخی مردم ایران در راهپیمایی روز ۹ دی توطئه دشمنان را خنثی کرد تا فتنه‌گران و دشمنان انقلاب اسلامی ناامید شوند.

وی در ادامه بصیرت، بیداری و فهم دقیق مسائل جامعه را راهگشای مشکلات پیش رو دانست و افزود: متأسفانه در سال 88 با همراهی عده‌ای از خواص بی‌بصیرت دشمنان کشورمان در زمان فتنه هر چه داشتند به صحنه آوردند تا بتوانند نظام اسلامی را از بین ببرند و اصل ولایت را از این ملت انقلابی و ولایت‌مدار بگیرند ولی غافل از اینکه مردم ایران اسلامی که همواره نشان دادند در دوران سخت و حساس در صحنه هستند، با موقعیت‌شناسی مثال‌زدنی خود، در 9دی 88 باحضوری میلیونی خود در صحنه، طومار فتنه و فتنه‌گران را درهم پیچیدند.

این مقام مسئول با بیان اینکه حضور مردم سبب ناکامی دشمن از رسیدن به هدف خود شد، افزود: حماسه 9 دی نشان داد که فتنه‌گران داخلی و خارجی بدانند ملت ایران همیشه هوشیارند و راههای فتنه و رخنه را بسته‌اند.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان تصریح کرد: حضور مردم در راهپیمایی 9 دی نظام اسلامی را در برابر توطئه های دشمن بیمه کرد و در این روز ثابت کرد، امت اسلامی در هر برهه ای آماده دفاع از ارزش ها، انقلاب اسلامی و اصل مترقی ولایت فقیه است.

وی با اشاره به اینکه 9 دی روز بصیرت و بیعت اُمت با امامت و ولایت است، تصریح کرد:مردم با بصیرت ایران اسلامی با احساس مسئولیت و حضوربهنگام در صحنه و با تبعیت از ولایت فقیه بر فتنه انگیزان پیروزشدند.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان یادآور شد: حماسه ۹ دی به عنوان یک فراز تاریخی از ناحیه ولایت‌مداری مردم و حمایت از ولی فقیه در مقابل فتنه‌ها صورت گرفت زیرا هر کس در مسیر ولایتمداری دچار تخطی شود قطعاً سقوط می کند و این یک قاعده عمومی در فقه سیاسی اسلامی است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.